رفتن به محتوای اصلی

شما اینجا هستید

پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و ماموریت های مدیران است


31 فروردين, 1398 - 09:35 -- روابط عمومی۲
مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندارى:

پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت‌ها و ماموریت های مدیران است

مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی اظهار داشت : پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت ها و ماموریت های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

معصومه مرادیان مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب اداره کل بهزیستی در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی اظهار داشت پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یکی از رسالت ها و ماموریت های مدیران است
وی در ادامه گفت:  سامانه تلفنى  ۱۱۱ با تسریع در انتقال مشکلات و نظرات و بسترسازی مناسب ، زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت را به خوبی فراهم نموده است.
 چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه سال جاری علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی تلفنی به درخواست‌های مردمی بود